onsdag den 23. juni 2010

så nu er jeg her ?!

Har længe misundt alle de piger, som gladeligt deler ud af deres hverdag og personlighed - og eftersom jeg er flyttet fra jylland til københavn til min kæreste, og er mere eller mindre alene med mig selv og mine tanker - er det jo en oplagt mulighed for at dele dem med nogle !

Jeg vil holde min blog opdateret med oplevelser fra min hverdag, mine indtryk & mine opdagelser i den store by, såvel som i jylland :)


Har brugt dagen på at få min kærestes lejlighed til at blive en smule mere hjemlig for mig, en kvinde kræver sine nips !


& hun ved hvordan hun vil have det - så det lykkedes mig endelig at få min guld pynte te-kop (købt i den sødeste nipse butik på strøget -) til at stå i stuen og se fantastisk ud !

men sikke en stakkel , er først lige begyndt at få mine flyttekasser hertil - and he has seen nothing yet !
vi blogges ved derude !

xoxo








2 kommentarer:

  1. jamen velkommen til blogland:) - og skøn kop;)

    /Simone/fashionmanifest

    SvarSlet
  2. jeg takker mange gange :)

    den pynter også så fint !

    SvarSlet