torsdag den 24. juni 2010

forventninger ?

har lejligheden for mig selv iaften , nyder mit eget selvskab. Jeg har det nye eurowoman, mine saltede mandler og egekilde favoriten , med blåbær og granatæble. altan døren står åben og der ro - idet jeg er færdig med drømme om alle de ting jeg burde eje og have råd til , kommer en uro op i mig, man bliver jo aldrig tilfreds ?
evige drømme om sådan som man gerne ville have det, og høje forventninger til sig selv og sine oplevelser.

Jeg flyttede til københavn , som så mange andre piger, med en ide om at nu skulle alt være bedre og smartere - men hvad er der galt med min nutidige eksistens ?

Jeg arbejder på en sød lille cafe, med frihed - jeg bor hos min dejlige kæreste der gør alt for jeg skal føle mig hjemme , og det eneste jeg laver er at drømme om min egen lejlighed , planlægge mit liv , som om det først går i gang om 100 år ? og det smarte job i en tøjbutik, som gav mig muligheden for at ligne mig selv hver dag . men jeg er lige her ?! - og ligner mig da egentlig meget godt alligevel ?
& efter 2 måneder er det først lige gået op for mig -

"reality check, pleace" , i Just got it !

tillader mig nu at nyde livet som det er - lige nu og her !
Bare Mig uden forventninger og urealistiske drømme.

1 kommentar: